söndag 5 mars 2017

Jag vann!


Är sååå glad! Helt otroligt! 

Jag vann! 🌸

Vill först tacka för att min kudde kom till final och sen vill jag tacka alla som röstat på mig! 

Tusen tusen tack! 🙏🏼❣️

 ******************************

Favoritgarners fina ord:

"Ett riktigt stort grattis säger vi till Ann-Louise Blomsth som blev vinnaren av #oneofakindchallenge - In Bloom CAL, designad av Mijo Crochet! 👏🎉 En fantastiskt fin kudde i en vackert komponerad bild! 💕 Så många otroligt fina bidrag fanns med i finalen men denna bild röstades fram som favoriten och Ann-Louise vinner nu ett garnpaket till vår nästa CAL!✨ Ett stort tack till övriga deltagare och alla som röstat! Imorgon kväll avslöjar vi vem som vunnit bland er som röstat. 😊

-------------------------------------

🇬🇧 Congratulations Ann-Louise Blomsth from Sweden - Winner of #oneofakindchallenge - In Bloom CAL, designed by Johanna Lindahl / @mijocrochet! 👏🎉✨Thank you all that participated and voted! 💕"

Inga kommentarer: